2016年1月8日 星期五

老土點心?no way ~

近年多咗好多鋪頭
開始將舊式嘅飲茶文化轉型
唔再只限於普通嘅點心
點心開始越來越多花款
基於相機食先嘅文化
越靚同越得意嘅點心最受歡迎
除咗卡通人物之外
亦都開始有好多自創嘅品牌
我以為點心做出唔同類型

而年青人對點心嘅追求,
除咗外型之外環境舒適亦都非常重要

好似呢間係尖沙咀新開嘅鋪頭
淨係聽個名已經夠晒新潮 yum cha
一睇就知係我哋年青人最鍾意用嘅拼音
意思即係飲茶



下午茶時間去,環境闊落,人亦都唔多
因為我哋有小朋友
店員仲好貼心咁為我哋安排沙發嘅位置
坐得舒服仲可以慢慢嘆


一坐低淨係餐具已經夠晒吸引
有立體嘅錦鯉係每一隻碗
小朋友見到已經哇聲

點心種類非常之多
除咗平時會食到嘅類型之外
仲有好多新派嘅點心
晚市去食就算唔食點心
主菜仲有非常之多選擇

睇住流奶 $49
顧名思義,淨係睇個樣同個名, 就知佢係一咬就會流心嘅奶皇包





胭脂玫瑰$49
包皮有淡淡的玫瑰香味
入面就係蓮蓉,不過個人對於呢個配搭
只係感覺一般唔覺特別出色



一籠八戎 

其實就即係叉燒包,
個樣得意之餘餡料亦做得唔錯夠晒足料



尖筒糯米$39
其實即係將來我咪整成尖筒形
味道普通


反而個人最推介黑松露炒伊面
濃郁嘅黑松露味
配上伊麪亦都唔會太油膩
很不錯👍🏽

Yum cha 
Address : 尖沙咀加連威老道20至22號3樓⼁



沒有留言:

張貼留言