2014年7月3日 星期四

Haagendazs tea tea tea

最近放假先有機會帶屋企人去食Haagendaz tea set , 係 @pamelacheung 介紹我去架😂😂



Teaset 第一層 ,有芝士條同埋六種唔同口味嘅雪糕球,六個球係可以自己揀味既,雪糕球下面係macaroon , 個人覺得個macaroon 有啲甜,會影響咗雪糕個味。
 
 



中間個層就有綠茶蛋糕,肉桂味muffin 同puff 低層就有生果盤,不過好似唔同分店既甜品都會唔同,所以大家去食既時候,可能同我食既款又唔同架啦!



 
不過二百零蚊可以有個地方坐下又包兩杯野飲,仲有Haagen daz雪糕食,個人覺得價錢都唔算太貴, ok la ~ 不過食物質素就一般啦haha #hailey好食推介 #hailey好味推介 #haagendazs #teaset #hkig 

沒有留言:

張貼留言