2014年7月11日 星期五

何來美中的鴨子?



 
 
又係食食食,呢間係海港城新開既取代左舊有既rice paper ,
 
不過依舊有海景view ,呢間鋪頭唔講唔知原來係美心集團旗下,
入面既餐具都好有心思,碟上面仲印有舖入邊嘅主角鴨仔圖案
連筷子托都係鴨仔公仔🐤🐤,所以一睇就知呢間舖係以鴨為主題。
 
 
 


我就叫左北京片皮鴨半隻試試,仲送你一碗鴨湯,
老實講其實同北京樓嘅質素差不多,
亦唔覺得特別新鮮脆口,隻鴨我最多都係比七十分
 
 


 
 
店舖餐牌有好多比較特別嘅菜式俾大家選擇,
款式都幾多下,揀食乜都諗到我頭都大埋,
最好多啲人去就可以試多幾款餸。


右下角嘅係普寧豆腐,潮州菜入邊非常受歡迎嘅菜式,
仲附上韭菜鹽水俾你一齊食!都算幾新鮮脆囗!
 
 


左上角嘅係土鴨蛋蠔餅,感覺上似打冷蠔餅,
不過呢個就咸得多了,價錢亦貴得多!
 
 

總括來講,呢個價錢似係俾環境同裝修,
我果次係比食物嘅質素,
晚市排隊仲要勁多人,呢個價錢我個人就認為唔多值。


http://www.chanhailey.blogspot.hk/
 #hailey好食推介 #hailey好味推介 #片皮鴨 #duck #chinesereataurant #hkrestaurant #harbourcity 
 


沒有留言:

張貼留言