2016年7月20日 星期三

水光療程初體驗

之前啲朋友成日都話買水光面膜
不過其實好多人都唔知係乜嘢嚟
啲朋友之前都推介我買韓國嘅水光面膜
話敷完之後效果好好,唔化妝都會有bling bling 嘅效果

今次終於的起心肝去咗試做水光槍嘅療程
因為近期成日出埠拍攝外景曬到皮膚都乾咗好多
做療程之前上網睇左好多資料
好多人做完之後都會面部泛紅或者有瘀
搞到我都嚇一嚇
不過一聽到水光療程做完之後等同你敷咗8000次面膜
真係心郁郁好想試
不過其實做呢類型嘅療程,最緊要係搵有醫生嘅美容院
當然搵信譽好嘅嘢都好緊要啦!

係做之前首先會做一個皮膚分析


簡單影幾張相,就會知道皮膚嘅情況
點知顯示我係水份不足😱😱😱
分析完之後就可以選擇你想注入嘅營養
因為水光療程其實係將透明質酸直接打入你皮膚底層
不過除咗透明質酸之外,你仲可以選擇注入維他命C,激活細胞,同胎素嘅營養

呢度真係令我好頭痕,因為我又想美白
又想激活細胞嘅增生🤔🤔真係諗左好耐架


揀選好之後就會為係面上塗上舒緩膏
呢個過程係需要有醫生在場先可以做架
時間大約要15至20分鐘
為嘅就係等做療程嘅時候能夠減少痛楚
敷完舒緩膏面上會有些小麻痹嘅感覺
開頭我都好唔慣,感覺塊面好似唔屬於自己咁😂😂😂


之後就正式開始啦,開始嘅時候會好似有少少俾針拮嘅感覺
不過其實並唔係想像之中咁痛
最勁嘅佢係可以連眼圈位置都可以打埋
更眼嘅位置都會遂一細打,可以有效淡化黑眼圈架

成個過程大約係半個鐘左右就已經打晒全面
不過療程未完架,打完之後佢哋仲會為你敷上厚厚嘅面膜舒緩返打完嘅紅腫


哈哈敷面膜嘅時候係咪睇落去都唔太紅呢?!


好啦敷完面膜俾大家睇吓,
除了額角同面頰兩邊有紅之外
其他部份都冇事喎,
連美容院嘅同事都話好似冇打過一樣好勁!
當然呢一個效果係因人而異嘅,有啲人皮膚比較敏感,會出現紅腫嘅情況
不過係正常現象過幾日之後就會慢慢消退
但係已經睇到皮膚充滿水份好bling bling 啦!
不過其實之後嘅保養先係最重要,
除咗當日不能夠化妝,之後嘅幾日都要加強做防曬同每日敷水份面膜
做完療程之後,效果最明顯係幾星期或者一個月後
所以做完之後皮膚乾千祈唔好唔會,
因為只係暫時性只要多做保濕
好快就會見到靚靚肌膚啦!



沒有留言:

張貼留言